Min dator krascha med alla bilder, som tur hade jag backup på en hårddisk... Då krascha mobilens minneskort där ja hade resterande bilder, lyckas rädda nästan alla iaf. Har sen haft en gammal dator som var seg så ja har inte orkat mixtrat med allt. Men nu har ja en "bättre" dator som är lite snabbare.
Jag har då verkligen inte haft någon paus med Darten utan jag har jobbat varje fre-sön med den sen ja köpte den de är ytterst få helgdagar ja inte varit i garaget

Tyvärr tycker ja ändå att ja inte kommit så långt som ja hoppats på. Har även flyttat från garaget i Bure till stan så nu kommer jag kunna jobba vardagskvällar åxå
Här är några bilder från året, inte säker om de är i rätt ordning å de är inte alla heller.
Svetsat dit subframe connector å torque box.
Köpte en bättre begagnad från USA istället för att göra allt själv. Tyvärr så vart slut resultatet inte 100% även fast ja använde mej av dom fasta punkter som gjorde det "omöjligt" att justera.
En bit av taket var genomrostat och kunde inte återanvända dom yttre plåtarna.
Bytte det värsta rav rosten men då hela taket ser lika ytrostigt hela vägen så tog jag bara bort det värsta å lät det andra vara då de andra alternativet är att byta eller rost laga hela tak ramen.
Sen forma nya bitar sakta men säkert.
Den här biten var svårast att tillverka men det gick åxå.
Påbörjat vänster hjulhus.
Den nedre biten var helt upprostad så den är egentillverkad.
Såg bra ut innan ja började rostlaga.
Vart tvungen göra en ny bit till framskärmen.
Provmontering av bakskärmen efter ja förlängt den några mm då vänster sida åxå var för kort.
Gjorde ny plåt för stötdämparinfästningen.
Har gjort mer än så här men har inte tagit lika många bilder som förut utan bara några enstaka på dom färdiga resultaten. Kommer posta dom senare. Skulle vara roligt att se vad ni andra gjort, kom igen nu å lägg upp lite bilder