Har fått slipgrund (4 liter med förtunning), spackel, silikonrengörare, förtunning och mirakelfärg med posten idag

Hela paketet förutom mirakelfärgen kostade under 1000 kronor och enligt recensioner ska det vara prisvärda produkter. Tiden får utvisa men jag tror nog att det ska gå använda

Mirakelfärgen är typ som POR-15 men billigare och tillgänglig i Sverige, den kostar femhundring litern. Man målar det direkt på rost efter man borstat och rengjort ytan. Sen när det härdar så ska det tydligen hindra rost återkomst några år. Blir roligt och se hur det fungerar då åsikterna är delade på dom Amerikanska forumen. Istället för att jaga ihjäl mej att laga rost på ställen där det är gränsfall kan jag måla på dom ställena och hoppas det håller några år iaf. Alternativet är att blästra alla dåliga ställen men jag vet om jag börjar i den ändan så finns det ingen återvändo och det känns som jag har tillräckligt med att göra. Jag hoppas mirakelfärgen blir en bra kompromiss
Träffade en läkare idag som undersökte mitt öga då jag lyckas få saker där hela tiden. Men historien är efter han hållit upp ögat men sina händer och var klar så satte han sej bakåtlutad på stolen och började gräva djupt med sina fingrar i näsan efter kusar. Sen så kliade det tydligen på tjölla så där tog han sej också. Behöver jag skriva att jag for hem och tvättade mitt ansikte?