Flatout Rodders

Skellefteå Hot rod
It is currently 22 Apr 2018, 23:06

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hata LÖVEN !!!!
PostPosted: 25 Jan 2013, 21:51 
Site Admin

:mrgreen:

Attachments:
600.jpg
600.jpg [ 25.46 KiB | Viewed 2042 times ]

Profile  

Post subject: Re: Hata LÖVEN !!!!
PostPosted: 25 Jan 2013, 22:57 

HATA tråk LULEÅ!!!!!!!!! Jag var inte på nå vidare bra humör, de satt nån Luleå supporter bakom mig, hade Jag varit 20år då hade Jag nog knockat honnom!

Profile  

PostPosted: 25 Jan 2013, 23:01 

När Luleå klacken sjöng tråkiga Skellefteå, då var måttet rågat, för tråkigare lag än Luleå finns inte, dom uppfann köttmuren! :eek:

Last edited by Larsa on 26 Jan 2013, 13:50, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 26 Jan 2013, 01:12 
Site Admin

Nu lugnar du ner dig.... det är fortfarande bara vuxna människor som jagar en tjärklump.... :mrgreen:

Profile  

PostPosted: 26 Jan 2013, 06:47 

5-56 wrote:
Nu lugnar du ner dig.... det är fortfarande bara vuxna människor som jagar en tjärklump.... :mrgreen:

Exakt!!
En lek som tidsfördriv!! ;-)

Image

Profile  

PostPosted: 26 Jan 2013, 07:57 

Nej, det är blodigt allvar, KRIG!!! :eek:

Profile  

PostPosted: 27 Jan 2013, 10:34 

Så här set det ut när man hatar Löven! :eek: ;-)

Attachments:
image.jpg
image.jpg [ 127.07 KiB | Viewed 1944 times ]
 Profile  

PostPosted: 27 Jan 2013, 10:37 

Larsa wrote:

Det här med hockey verkar inte vara ett intresse utan en diagnos!!
roligt verkar det inte heller vara
Image

Image

Profile  

PostPosted: 27 Jan 2013, 10:58 

Ingo ta & gå ut i garaget & gör nått vettigt istället för att klanka på alla andra!? ;-) Till exempel börja göra nått åt din påbörjade rostlagning (Den har väl på gått i 6 år nu!?) på Panteran, helst borde den väl vara klar före år 2020!? :? Det är alltid lätt att klanka på vad andra människor gör för fel...fel färg, fel kamaxel, fel toppar, fel insug, fel att byta & köpa grejer för att man inte har råd att köpa de man egentligen vill ha, fel att träna, fel att se hockey! :evil: Robert Gustavsson gjorde en sketch om Thony Rickardsson för nått år sen (Temat var, Jag är inte bitter! ;-) ) Kanske dax att göra en sån sketch om Dig Ingo!? :? Som sagt sopa rent framför egen dörr, sen kan du komma med konstruktiv kritik! :-D Kommer inte att svara på några av dina inlägg efter det här ingo, för Jag är en man som när nån retar upp mig nog mycket, inte har några spärrar alls, så Jag sätter punkt här för allas trevnad här på forumet annars är det risk att det spårar ur totallt! :roll: Så hädanefter får du väl rikta in Dig på nån annan här på forumet, för långsint är nått Jag ochså är! :evil: Så från & med nu kommer Jag alldrig någonsin att svara på några av dina inlägg mer...Att du klanka på allt Jag gör mer med min bil, det har Jag väl svalt hela tiden, men när du attackerade påde träningen & hockeyn då gick du över den så kallade gränsen! :eek: Så nu får du inrikta Dig att klanka på nån annan istället, för nu råder total tystnad som svar till dina kommande påhopp...

Attachments:
image.jpg
image.jpg [ 133.58 KiB | Viewed 1930 times ]

Last edited by Larsa on 28 Jan 2013, 01:32, edited 7 times in total.
 Profile  

Post subject: Hata LÖVEN !!!!
PostPosted: 27 Jan 2013, 11:30 

Ingo wrote:
Larsa wrote:

Det här med hockey verkar inte vara ett intresse utan en diagnos!!
roligt verkar det inte heller vara
Image

Jaa, Larsa ser lite bister ut...

Men hon i bakgrunden?
Är det Larsas mage som börjar komma igång?

Profile  

PostPosted: 27 Jan 2013, 12:28 

Larsa wrote:
Ingo ta & gå ut i garaget & gör nått vettigt istället för att klanka på alla andra!? ;-) Till exempel börja göra nått åt din påbörjade rostlagning (Den har väl pågott nu i 6 år nu!?) på Panteran, helst borde den väl vara klar före år 2020!? :? Det är alltid lätt att klanka på vad andra människor gör för fel...fel färg, fel kamaxel, fel toppar, fel insug, fel att byta & köpa grejer för att man inte har råd att köpa de man vill ha, fel att träna, fel att se hockey! :evil: RobertGustavsson gjorde en sketch om Thony Rickardsson för nått år sen (Temat var, Jag är inte bitter! ;-) ) Kanske dax att göra en sån sketch om Dig Ingo!? :? Som sagt soppa rent framför egen dörr, sen kan du komma med konstruktiv kritik! :-D Kommer inte att svara på några av dina inlägg efter det här ingo, för Jag är en man som när nån retar upp mig nog mycket, inte har några spärrar alls, så Jag sätter punkt här för allas trevnad här på forumet annars är det risk att det spårar ur totallt! :roll: Så hädanefter får du väl rikta in Dig på nån annan här på forumet, för långsint är nått Jag ochså är! :evil: Så från & med nu kommer Jag alldrig någonsin att svara på några av dina inlägg mer...Att du klanka på allt Jag gör mer med min bil, det har Jag väl svalt hela tiden, men när du attackerade påde träningen & hockeyn då gick du över den såkallade gränsen...Så nu får du inrikta Dig att klanka på nån annan, för nu råder tystnad som svar till dina påhopp...

Bra skrivet Larsa, dags att folk slutar höja sig själva genom att försöka sänka andra..

Profile  

PostPosted: 27 Jan 2013, 12:31 

:-D

Profile  

PostPosted: 27 Jan 2013, 12:50 

Larsa wrote:
Ingo ta & gå ut i garaget & gör nått vettigt istället för att klanka på alla andra!? ;-) Till exempel börja göra nått åt din påbörjade rostlagning (Den har väl pågott nu i 6 år nu!?) på Panteran, helst borde den väl vara klar före år 2020!? :? Det är alltid lätt att klanka på vad andra människor gör för fel...fel färg, fel kamaxel, fel toppar, fel insug, fel att byta & köpa grejer för att man inte har råd att köpa de man vill ha, fel att träna, fel att se hockey! :evil: RobertGustavsson gjorde en sketch om Thony Rickardsson för nått år sen (Temat var, Jag är inte bitter! ;-) ) Kanske dax att göra en sån sketch om Dig Ingo!? :? Som sagt soppa rent framför egen dörr, sen kan du komma med konstruktiv kritik! :-D Kommer inte att svara på några av dina inlägg efter det här ingo, för Jag är en man som när nån retar upp mig nog mycket, inte har några spärrar alls, så Jag sätter punkt här för allas trevnad här på forumet annars är det risk att det spårar ur totallt! :roll: Så hädanefter får du väl rikta in Dig på nån annan här på forumet, för långsint är nått Jag ochså är! :evil: Så från & med nu kommer Jag alldrig någonsin att svara på några av dina inlägg mer...Att du klanka på allt Jag gör mer med min bil, det har Jag väl svalt hela tiden, men när du attackerade påde träningen & hockeyn då gick du över den såkallade gränsen...Så nu får du inrikta Dig att klanka på nån annan, för nu råder tystnad som svar till dina påhopp...

Jag jobbar ju!!
Har inte tid att vara i garaget då!!
Men verkar ju inte så kul med hockeyn alltid TROTS att skellefteå leder serien...
Och vem har sagt att jag kommer med kritik?,och isåfall kanske du inte ska ta åt dig mer än du tål? :-D du är ju lixom inte ensam som angripit mig i de här trådarna..

Image

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 1 hour